2014. február 28., péntek

training

hol is kezdjem a mesélést?:D
ez egy eléggé hosszú mese lesz , remélem:D

a megérkezést követő kötelező trainingünk Nolában volt.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Nola -itt bővebben a városról:D

egy 4* szállodába

http://www.booking.com/hotel/it/i-gigli-nola.hu.html?aid=319854;label=hotel-85453-it-joJ3XX0jYzUu2jVjtTCshgS32257390089;sid=3e9aa699ea61624a613ef15f858aa110;dcid=1;srfid=e083dcda2b2ca5ba29965f3d5a9990bad8d32738X1 - itt bővebben

szerdán délután 2 kor indultunk, persze mi értünk oda utolsónak de azért mindenki megvárt minket :D
mire oda értünk mindenki dög éhes volt így  az ebéd következett délután 3 kor :D ami persze tészta volt :D
paradicsomos tészta:D

majd a szobabeosztás, a Mariaval és Hariyhes laktam együtt, Harishey egy török lány akivel nagyon nagyon jóba lettem:)
 majd elkezdődött a móka, első nap egy kisebb fajta játék volt hogy megtörjük a jeget. majd az olasz nyelv teszt hogy megtudjuk  ki melyik csoportba kerül, persze én a haladóba de persze rajtam kívül csk 2en nem beszéltek olaszul  semmit :D
mindennap volt egy metaplanuk, kaptunk egy post it et amire rajzolnunk vagy le kellett írnunk az érzéseinket.
majd jött az első vacsi. 3 fogásos:D
paradicsomos tészta, majd valami hús majd puding :D
majd este egy játék :D mindenkinek le kellett írni a nevét és egy mondatot. az én mondatom az volt h adni egy tollat, de persze angolul, a játék neve  the assassins, és mindenki húzott egy nevet és egy mondatot
és hát bérgyilkos kellett válnunk és meg kellett ölnünk a tárgyunkat, persze mire megöltem az illetőt , rá másnap megöltek engem is :D szép az élet :D

mindennap 4 óra olaszunk volt :D szóval most már azért elég sok mindent megtanultam most már csak memorizálni kéne és gyakorolni, már elég sok mindent tudok.:D

megtudtunk sok infót az evsről, a youthpassról, hogy mit adunk és mit kapunk a projekt által, hogy kell  a konfliktusokat kezelni,a
 sztereotipiákról tanultunk sokat, és hogy mit is jelent önkéntesnek lenni. végül az utolsó napon nem vettem részt a programokon mert rohadt beteg lettem, igaz egyik nap Nápolyba jöttünk amit betegen kibírtam :D yeeeesss :D király vagyok:D

szinte mindenétkezáskor mást kóstolhattunk meg, volt tengergyümölcsei rákkal és octopussal, már lassan nem jutnak eszembe a magyar kifejezések,ööööööö polip, volt rizotto, csirke, malacka, gyümölcs, puding , tiramisu.

sok olyan játék volt amit már a suliba is tanultunk persze, most nehezebb volt kifejeznem magam angolul, de már fejlődtem mint angolból mint olaszból

az egyik este egy remek játékot játszottunk, olyan volt mint a legyen ön is milliomos
két csapatban voltunk, és mindig aki jött annak bekötötték a szemét, amikor én jöttem vicces volt mert mondta a tanár hogy gyere Virág játszunk :D merthogy a tanárnak a felesége magyar volt :D így pár szót tudott magyarul, bekötötték a szemem és oda kellett találnom a szoba közepén lévő székhez amin egy tojásvolt, és aki először megtalálta a tojást a válaszolt a kérdésre :D ami Olaszországgal volt kapcsolatos
de persze nem én értem oda elsőnek:D:D

sokat tanultam a török kultúráról és az iszlám vallásról, folyamatosan kérdezgettem a szobatársamat, megtudtam pl
mivel a lány már elvan jegyezve hogy a ceremonián a vőlegénye teájába sót rakott és úgy kellett meginnia a szerencsés fiúnak:D:D
 szóval fiúk reszkessetek :D
jah és meglettem hívva Törökországba :P

és a legfontosabb .....
voltam Pompeibe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése