2014. február 3., hétfő

2.3

nem is tudom, hol kezdjem :D:D
reggel... úgy volt hogy 11 órakor találkozunk a Salvatoreval majd átcsúszott negyed 2re :D
elmentünk ebédelni, we ate margaritha pizza :D
de  szokásomhoz híven nem bírtam megenni..:D de finom volt és nagyon vékony a tésztája, nem nem kértem hozzá ketchupot :D
majd elmentünk Maria elé, végül kiderült, hogy rossz metrónál vártunk így megint körbe tekinthettem a városba :D
fél 6 ra mentem olasz órára :D:D nagyon vicces volt..:D kaptam olasz könyvet,jó vastagot :D:D
4 másik emberrel vagyok együtt, akik szintén más országból jöttek van Srí lankai, Szingapúri is.
úgyhogy a mai nap megtanultam a következőket:
bounasera good evening
io sono, my name is
come ti chiamo-what's your name
di dove sei? where are you from
ciao
come, va, how are you?
bene, grazie-fine, thanks
bene-male good-bad
boungiorno good morning
 bouna notte-good night
és az abc a  n ig és hozzá pár szót
pl naso-nose
mano-hand
fiore-flower

végül hazaértem ,és vacsiztunk a Mariaval, omlettet ettünk with mushroom and carrots :)
it is very fine.

holnap megyünk a központba, 9kor indulunk:D végre látjuk azt a bizonyos helyet :)

minden jót :)
Bouna Notte :)

a legjobb részeket ki hagytam :D:D
elmentünk a postára és megtudtam , hogy létezik olyan h valaki fél 9-re oda megy kikéri a számát és eladja :D:D:D
a posta felé átmentünk egy hídon, de ne úgy képzeljétek el mint az otthoni hidakat :D
megyünk, megyünk alattunk rohadt nagy épületek....
egyszer csak megállunk és egy lifttel mentünk le az alsó szinte, mondom wtf????
Alig akartam elhinni, de nehogy azt higgyétek hogy valami rozoga, nem ezek vadonatúj liftek...:D:D
meg hát a metró is valamivel jobban néz ki, mint otthon :D:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése