2014. február 14., péntek

hát tegnap történtek dolgok csak elfáradtam és nem volt erőm írni..:D
10re mentünk a Ramidaba ami egy foglalkoztatásos központ, itt voltunk fél 2 ig
ahol segítettünk nekik a maszk készítésében azaz kivágtuk a maszkokat a kartonból, és rá kell hogy jöjjek semmi kézügyességem nincs mert már ez is nehéz feladatnak tűnt de persze csak az olló tehet róla:DD
majd filmtekercseket vágtunk szét a maszk díszitéséhez, felismertem a tekercsek közül az x-men wolferinet :d:d
MAJD VISSzamentünk  a cuntóba enni és mentünk a másik központba, ahol alsósok vannak, hát nagyon édesek és hangosak sőt szerintem az egyik csak ki is figurázott minket majd rá szólt a tanár hogy a Salvatore olasz úgyhogy ne tegye :D
csomó mindent kérdezgettek tőle,új hús voltam
de nagyon jó volt
itt fogunk gha beleegyezzünk heti két alkalommal lenni a kicsikkel ha csak egyszer akarunk menni akkor a tinédzserekkel kell de én 2x szeretnék menni:D:D
ma elméletileg szabadnapunk van :D:D
fél 6 meg olasz :D
gyönyörűen süt a nap és 16 fok van kirándulni akarok menni:D:D
elmennék ma pompeijbe..:D:D de annyira lehet azért megkérdezem a mariat hátha,, de nem hiszem h ma elmegyünk..lehet inkább a következő hétvégén
jövőhéten lesz a tréningunk :D egy 4* szállodába azért készítem
a  fürdőruhámat is mert írták h van lehetőség fürödni a medencékbe :D
ciao
have a nice day






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése