2014. február 17., hétfő

apró.

hát ami eszembe jut...
szombati napot pihenéssel töltöttem :D egész nap olvasás, sorozat, evés :D:D
vasárnap pont időben keltem fel és sikerült a Mariat még itthon találnom. mert ment volna épp, végül összekaptam magam és vele mentem, Sandraval találkoztunk, majd megrggeliztunk a tengerparton. igazán remek volt 20 fok napsütés és a lányok...

majd fel libbegőztünk a magasba :D:D
ahol egy vár van és látni egész Nápolyt, 2x megpróbáltunk a kijáratom bemenni, mert a lányok nem akartam fizetni, mert 5 euró volt a belépő de nem igazán értettem h miért,, mert ha már a buliért kiadtunk 7 eurót miért nem megyünk be :D:D::D:D

majd 6 óra séta utána haza tértünk. ettünk meg beszélgettünk, nagyon jól éreztem magam igazán szép nap volt

ma meg szabadok vagyunk mert sztrájkolnak, sem a  vasút sem a metró sem megy így nehéz lenne a közlekedés

végül elmentünk bevásárolni mindenféle kaját végül 20 eurót költöttünk:D
de végre megvan az olasz sim kártyám:D:D


nem aludtam túl jól, és nincs is túl jó kedvem de idővel rendbe jövök
mégiscsak 20 fok van és Nápoly
imádok itt lenni, nagyon jó
nem hittem volna h ennyire jó lesz...
jaj és megláttam hogy az Esztók megosztotta a blogomat és amit írt hozzá hát megríkatott :D:D

köszönöm nektek :) nagyon sokat jelent ez nekem:)
talán igaza van az Esztóknak, hiszen ide jöttem egy idegen országban úgyhogy nem ismerem a nyelvet sem senkit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése