2014. február 7., péntek

2.7

Nagy nehezen rá vettem maga, 10 kor ,hogy akkor oké készülödjünk...
csináltam magamnak egy kis bundás kenyeret:D
az idő valami csodálatos:D :D:D tudom ezért utálni fogtok, de egy lenge nyári kabátba voltam ma +egy pulcsiba és néha még azon is gondolkoztam hogy leveszem a pulcsit...

hát ez a számlanyitás egy szar...
végre találtunk egy bankot.. persze semmit nem értettem...:D
ahonnan átküldtek minket egy helyre ahol valami számot kapunk ami az itteni személyinek felel meg, majd mivel nincs számunk itt visszaküldtek minket egy bankba onnan meg vissza helyre :D:D ahol kaptunk egy papírt amit ki kell töltenünk persze azt sem értem...:D és majd hétfőn vissza kell mennünk


bementünk sim kártyát venni ahol találkoztam olyanokkal akik voltak már pesten :D legalábbis az egyik olasz azt mondta h volt a citedellán:D
először 6 euroért adta volna a kártyát , egy hónapba is annyit kellet volna fizetni majd amikor  Maria fizetett volna közölte h 20 , majd h 10 mi meg közöltük, hogy akkor nem köszi

elsétáltunk a tengerig ami tele volt hatalmas hajókkal:D:D de remélem hogy mi is elmegyünk majd egy másik szigetre, Caprira vagy valahova...

láttunk nuttelás pizzát, illetve olyat aminek a tetején sült krumpli volt:D:D
le jártuk a lábunkat pedig még csak  13 49 van , és még fél 6 kor lesz egy olasz óra is :D












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése