2014. február 12., szerda

hosszú.hosszú gondolatok hada..áramlik a gondolataimba

két órányi szenvedés után végre bekapcsolt a gépem.. lehet a kapcsolatunk érdekében szakítani fogok vele,mert ez nem mehet sokáig így tovább...
hát a mai nap..:D
ma nagyon hideg volt 11 fok.. hát nem vittem kabátot csak egy vastag pulcsit :Dés nem volt elég..
reggel elmentünk egy helyre, ahol kiállítás van és foglalkoztatás is. holnap már ott fogunk segíteni, persze megint nem értettem semmit :D:D de a latin miatt meg a mutogatások miatt kb kapisgáltam hogy hol mi van :D
de elég jó a hely, mindenki nagyon szimpatikus :)
holnap már a kisiskolásoknak fogunk segíteni a carneváli maszkba :D már nagyon várom:)
itt nem pusztán festünk, hanem egy rakat dolog van, fém, műanyag, autógumi, gomb,, mindenfélét lehet használni igazából nem is nagyon láttam ceruzát vagy ecsetet, inkább a kreativitásra mennek rá.majd ebédre pizzát ettünk:D mondom oké megpróbálok egy újat, nem csak a margharitát:D úgyhogy napolinit ettem vagy valami ilyesmi volt a neve:D amibe kicsi tonhal volt és olivabogyó, de ez a bogyó nagyon édes volt, szóval párat ettem belőle mégis csak olasz pizza :D:D de azért a többit ott hagytam
majd folytattuk a munkát, rengeteg ötletet találtam a neten a foglalkozásokkal kapcsolatban ,remélem sikerül feltalálnom magam, hiszen mégiscsak gyerekek és néha én is az vagyok. remélem tetszeni fogok nekik:)
már most úgy értem hogy változtam,... már csomó minden kaját megcsinálok magamnak, igaz itt elég fura a tűzhely és kicsit veszélyes..nah meg a konyha is az,, meg sikerült lefejelnem egy gerendát:D
Maria nagyon kedves vele, már azért az angolba is segít, mert tegnap olaszoztunk felolvastam egy részt a könyvből hát öcsém...ez elég durva :D pláne hogy nem értem h mi van oda írva :D:D
jól érzem magam, persze hiányzik az otthoni légkör hogy magyar nyelvet halljak hogy ismerjem az utcákat hogy ki tudjam mondani egyáltalán az utca neveket :D:D
utálom az eurot, nagyon!!!!!!!!!
nem tudok vele normálisan fizetni :D:D
egy rakat cipőt láttam amik kellenek:D:D depersze csak kettőt szeretnék venni
egy sportcipőt niket vagy adidast, vagy converset meg egy nyári szandált
a  Dóra azt mondta hogy ő már nagyon jó áron lehet bőrcipőket kapni:D
szóval ..remélem nemsokára kijön a jóidő és végre vásárolunk:D
a hétvégén elmegyünk Azt hiszem Sorrentoba :D
utána meg remélem Pompeijbe
van bérletem , azt hiszem felnőtt bérlet mert valami 12 ezer ft volt.
nah úgy van hogy van a circumvesuviana . az a vasúthálozatnak a neve ami körbe visz a környéken, a vezúv közelébe lévő kerületekbe, szóval Pompeijbe meg Herculuneumba is el tudunk menni, csak másik vonatra kell szállni.
szóval remélem ez a félév örökre megváltoztatja az életem !!!!
szorítsatok:)
hiányoztok:)de még nem úgy,hogy haza akarjak menni
mondtam is a Marianak hogy néha nem tudom elképzelni, hogy itt vagyok
hogy megtettem hogy igent mondtam , hagytam hogy Isten oda vigyen ahova akar.
el semtudtam volna képzelni félévvel ezelőtt, hogy itt legyek
amikor kislány voltam mindig arra vágytam, hogy felnőtt legyek, de ezt nem képzeltem el soha, hogy mi lesz ha ilyen lehetőségem adódik és itt vagyok, felkelek mindennap, más nyelven beszélnek, mindennap százezer hatás ér,vagy annál is több...megyek és gondolkodom, szíyom magamba a tudást és az életet
de tudom jó helyen vagyok , a lehető legjobb helyen , hogy megismerjem önmagamat és hogy valóra váltsam a céljaimat, álmaimat, ezeket az embereket soha nem fogom elfelejteni, hiszen ők adnak erőt.
félek belegondolni, hogy véget ér az az idő, hogy majd ez csak egy emlék lesz...
de még itt vagyok, és olyan erőt ad ,egy olyan löketet, ami hihetetlen érzés...
Köszönöm Esztók, hogy hittél bennem :) és, hogy megtetszett neked is az Evs, és hogy elmentünk együtt a bemutatóra és neked is Melinda, hiszen ha nem jöttetek volna el velem talán ez a lehetőségem most elúszott volna...
emlékszem , hogy kb 4 hete még a Csillát, és a Krisztát kérdeztem , hogy mi legyen be adjam e..
persze már a Domival az elejétől fogva vicceltünk ,hogy majd nyáron találkozunk Rómába,,, és ez már csak nem viccelődés hanem a valóság..
itt vagyok és átélem az álmaim,,mások vágyait..
az életem az legjobb irányba halad...
azért remélem ,anyukám nem haragszik rám, hogy ilyen hosszú időre elmentem hirtelen... és, hogy nem volt idp felkészülni, hiszen most nem lát minden héten.. nem megyek el vele boltba..de tudom, ha haza megyek minden más lesz :)
hiszen pont aug 2 án megyek haza innen, és lehet h csak 3 án érek Keszthelyre és ez az új életet jelent hiszen 24 évesen megkapom a második lehetőségemet:)

bocsánat ha valaki untattam :D:D de csak jöttek a gondolatok:D:D
és íme a képek:D









1 megjegyzés: