2014. február 1., szombat

hopp

hát megérkeztem :)
nagyon kedves és segítőkész a Salvatore aki a tutorom:)
a közlekedésen kicsit nevettem de csak azért mert épp az autóban ültem ,lehet ha már gyalogolni fogok nem fogok nevetni rajta....
nem is tudom mit írjak..
én érkeztem elsőnek, a Maria csak hétfőn fog érkezni, egyedül vagyok egyenlőre egy nagy lakásban
ami a 5.emeleten van, a lift 10-Euróért megy :D de van valami csippantóm azzal ingyéééé van :D
én választottam a szobát, egy nagy francia ágyam van és egy kis erkélyem,
van egy nagy előtér, innen nyílik a rendes erkély, ahonnan csigalépcsővel fellehet menni a másik erkélyre ( tetőre) ahonnan belátni mindent :) egész Nápolyt a tengerig :D
a blog írása alatt ,azért bekapcsoltam a online Rtl klubbot, hogy legyen valami kis hazai :D de még nyammogom az otthoni szendvicseket..
az erkélyen előbb egy vékony pulcsiban álltam mert hogy meleg van kint, és a levegő pára tartalma miatt, eléggé jó idő van kint :D
a  házzal szemben pedig ha jól értettem egy katolikus iskola, vagy apácazárda van  és azt a jó tanácsot kaptam hogy ne ijedjek majd meg ha látni fogom őket a tetőm mászkálni és imádkozni:D

0-08 van itt megy ám a buli:D:D a szomszédok nyomják ezerrel a zenét :D
egyenlőre úgy érzem , hogy nagyon jó lesz :)
jó éjt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése