2014. február 10., hétfő

elso hetvege...

sok minden tortent a hetvegen, eddig nem tudtam irasba foglalni mert, hogy a gepem kicsit szeszelyes es sehogy sem akart bekapcsolni, de magam melle tettem az agyra es egyutt aludtunk , igy nem bekapcsolt a kedves :D

hàt penteket szerintem leirtam...

szombat .:)
vegre egy kis magyar program. a szombatot Doràval toltottem aki az erasmusat tolti az itteni egyetemen, vegre egy kis magyar nyelv amit ertek is :D igazi feltoltodes volt. vegre valaki ami megerti, hogy gyere :D meg menjunk:D

sokat selatunk:D valami 1o kmtert van annal tobbet is :D:D

a setalas kozbe talakoztunk par cuki egerkevel is:D igazan edesek voltak :D

meg szerettuk volna nezni a botanikus kertet azonban az pont most zarva volt, de sok erdekesseget tudtam meg rola, itt a sivatagtol elkezdve az esoerdon at minden megtalalhato, es a latogatasa ingyenes, remelem minel elobb megtudom nezni... mert biztos nagyon erdekes lehet...

talatunk egy eldugott templomot, ami nagyon kiraly volt...
a neve San Giovanni a  Carbonara, az epuletben meg talalhato egy eredeti Vasari.
ime nehany kep a templom beljeserol










majd lesetaltunk a partra. ez valami eszmeletne, gyonyoru .. el sem hiszem hogy en emiatt sirtam h mi lesz ha eljovok.. ez egy olyan elmeny amit soha nem fogok elfelejteni es hatalmas hatasa lesz az eletemre, hiszen itt vagyok egy vadidegen helyen egyedul , magamra fozok mosok... eddig nagyon jol megy a fozes is.. de remelem nem sokara megkostolhatom az igazi spanyol izeket, meg persze en is megmutatom az igazi magyar izeket a Marianak...

seta koze egy szaloda elott sok ember volt,, Dora azt mondta h biztos a helyi hires enekesno... a nagy francokat amikor megkerdeztuk mire varnak kozoltek h a Milanra :D:D erre egy kicsit vartuk mi is..de hat a tomeg aki ott volt nem epp a szurkolok voltak , hanem az ellen szurkolok ami nyilvanvalova valt amikor elkeztek eltetni a Napolinit :D
es hat ki is kapott  a Milan 3-1 re azt hiszem..:D

vasarnap a pihenese volt :D:D
megneztem egy bing bang theory reszt , tanultam egy kis olaszt majd megint aludtam :D alvàs alvàs hàtàn:D:D


a mai program egy kis web frissites, ebed,  es irany az olasz ora :D

a legjobbat el is felejtettem a penteki olaszon, en segitettem a mellettem ulonek :D mert nem ertette hogy mi van :D vegre egy kis onbizalom:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése