2014. február 2., vasárnap

first day

egye fene írok nektek fanok
:D
lemerészkedtem az utcára, hála az égnek a Salvatore velem jött, illetve megmutatott pár dolgot...
rögtön a ház mellett van minden féle, kisbolt, gyógyszertár,templom :D
 kis utcák,nagy utcák, a forgalmom jézusom:D:D rettegek átmenni a lámpán is :D:D:
itt nem zöld hanem sárga..nézem.. hogy mi a fene..erre észbe kapott a Salvatore is és mondta h akkor gooo:D gyorsan gyorsan :D de csak az én  kedvemért vártuk meg a sárga lámpát :D
megnéztük a közelben lévő piacot, ahol vissza felé megcsapta a fülemet egy pár magyar beszélgetése :)
nem volt sok időnk nézelődni... igazából az utca végén, egy fél óra sétára van a tengerpart... ahová lehet, hogy ma lesétálok mert kaptam térképet :D de lehet inkább maradok a szobába :D:D
hihetetlen nézni az erkélyről a Vezúvot, és látni, hogy ez a csendes óriás megölt annyi embert, hogy elpusztított annyi mindent...ha jól értelmeztem megnézhetem jövőhéten Pompeit :)
kaptam pár felvilágosítást a melegektől és a leszbikusokról, úgyhogy nem fogok meglepődni ha összefutok velük...

hát nemsokára nekiállok főzni valami ebédet, habár meghívtak ebédelni ( A Salvatore ) de mondtam, hogy megpróbálok valamit összedobni alone ...:D aztán lesz ami lesz :D

mindenhol parkolnak.,kapualj, bolt mellett, mindent garázsnak néznek.. mindegy, hogy járda e vagy sem, vissza felé már mi is átvágtunk pár autó sor között...:D:D de azért figyeltem, nem szándékozom balesetet szenvedni :D

néha olyan mintha a 8. kerültben lennék csak nem értem mit mondanak:D van amikor ott sem :D
szociális munkásként szerintem jó helyen vagyok, nem vagyok finnyás, annyira, ha már a  8. kerületet megszoktam akkor ezt is megfogom, egyenlőre csak megyek előre és bámulok minden félét, persze itt is van hajléktalan eddig egyet láttam, meg vannak aki kéregetnek, de úgysem értem egyenlőre hogy mit akarnak..
nem turista vagyok nem azért jöttem ide, hogy nyaraljak, hanem hogy átéljem milyen itt lakni, élni, létezni.

szemetes, de egyenlőre tényleg úgy érzem , hogy mint a 8. kerület, pláne a Mátyás tér miatt, ...
nagyon meleg van,, legalábbis a téli kabátom kicsit túlzás :D:D
tele van turistával, négerrel, olasszal:D mindenféle nemzetiséggel

az erkélyről ki teregetett ruhákat, esőkabáttal fedik le hogy ne legyenek vizesek :D mondtam is , hogy it's very funny :D

mint megtudtam az utcák alatt van egy pár város még, görög, és római is..

szinte egész nap dudaszót hallok,, de bezzeg 11 óra előtt senki sem mozog vasárnap semerre :D jah és persze az erkélyről tökéletesen látszanak a repülőgépek is :D
és a kedvesen elsuhanó sirályok is :D

a séta közbe elmentünk egy templom mellett a sok közül, ahogy koponyák voltak kirakva és mondta a Salvatore, hogy akármikor erre járok mindig simogassam meg a fejét,mert  ha megsimogatom akkor a barátaimnak , családomnak nem lesz betegsége, vagy hogy elűzöm a halált, de valami ilyesmi :D


sütiii:DD séta közbe betértünk sütit venni és én is kaptam:)
hát még eddig csak a kagyló forma félét ettem meg,olyan volt a tészta mint egy leveles tészta,  de nem túró volt benne, hanem valami más krém, de finom volt, nem is édes és nem is sós..








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése