2014. július 31., csütörtök

vège... hat honap vèget èrt

hàt ime a vège....
holnap van az utolso munkanap...
azèrt szomoru vagyok de màr mennèk haza
jo szivvel fogok visszaemlèkezni erre a 6 honapra a nehèzsègek ellenère is
remek baràtokat szereztem itt ès remèlem a baràtsàgaink meg is maradnak

mind a magyarok kozott mint pedig a spanyol,litvàn ès olasz nemzetisègiek kozott is..
remèlem megfognak làtogatni kicsim hazàmba ès mòg azt is hogy èn is megtudom làtogatni oket

a csomagom màr fèlig kèszen...
a sulya megfelelo mèg nem èrtem el a 20at sem....
holnap utàn vèget èr....
felszàll a repulo ès mindez csak egy emlèk marad, egy orok èletre szolo emlèk..
szombaton fèl 3kor felszàll a gèpem ami egy ora alatt Pesten is van , majd a Nèpligetbe megyek a csalàdommal, onnan pedig autoval Keszthelyre ami a kis csalàdomnak meglepès lesz mert ok csak estère vàrnak engem :D de èn kèt oràval elobb èrkezem..:D:D


rengeteget tanultam ès rengeteget kaptam!!
koszonom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése