2014. június 28., szombat

pénz

tegnap elmentünk pizzázni a Hugoval meg a két spanyol ismerősével, hát sétálgattunk az utcán, hogy vajon hova üljünk ,mert persze mindenhol sor állt, végül a Da Michelebe ültünk be, igaz előtte 3/4 óra sorba állás következett, mert oda értünk felírták a nevüknek és úgy szólítottak minket amikor volt üres asztal.
a pizza nagyon jó volt, és hatalmas
4 pizzát ettünk amit megosztottunk egymás között és mindenki ivott 1 üveg sort
amikor megláttam a számlát , mondtam magamba h hűha. hiszen 32 eurora jött ki, és persze el kell hogy mondjam egy pizza max 5 euro volt, vagyis kicsivel több mint 10 ezret fizettünk, ...hm....... számomra kicsit drága mulatság volt..... elég sokat felszámoltak azért mert beültünk.....

ma reggel gondoltam hogy pizsibe leugrok a mellettünk lévő boltba, egy kg kenyeret és két csomag wc papppppppert vettem :D:D persze nem minőségit és fizettem 6 eurot. mondom igen jól megy...vagyis majdnem 2000ftot fizettem a semmiért....

nah most meg megyünk kirándulni...kiderül mi sül ki ebből a napbóóóóóóól:D


páááspááás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése