2014. június 9., hétfő

nyàr van nyàr

hàt kozeledunk a vège felè..
itt a nyàr. itt a dog meleg ido... halàl....

hàt a mult hèten kikisèrtem a reptèrre az °git meg az °dàmot met az °ginak vèget èrt az erasmus ès haza indult igaz hogy a reptèren sajnos ki kellett pakolniuk pàr cuccot a borondbol mert tul nehèz volt a tàska :D igaz persze csak 3 uveg sort meg egy kis olivabogyot kaptam ajàndèkba :D:D

ès maradtam a reptòren vàrakozni mert anyu meg a Melinda èrkezett :D:D
illetve mèg itt vannak :D csak òn most dolgozom :D
csutortokon nèzelodtunk meg mire ideèrtek màr kèsz volt az ebèd. tèszta cukkinivel ès ràkkal :D:D

majd le sètàltunk a tengerpartra.

pènteken maradtunk Nàpolyba mert pènteken màr dolgoztam de idobel hazaertunk igy vàsàrolgattunk meg nèzelodtunk.

szombaton a dog melegbe elmentunk Pompeibe igazàn jo volt :D sot most làttam olan dolgot is amit elso alkalommal nem :D:D

vasàrnap pedig Capri kovetkezett..... sètàltunk nèzelodtunk ès azòrt megkoronàztuk a napot egy kis Capris furdèssel :D persze a viz szamomra mèg rohadt hideg volt, plàne miutàn leultem egy kore ès beteritett a viz :D:D:
de a hajokàzàs jo volt.. igazàn remek igaz hogy kicsit dràga volt de csak egyszer megy el az ember Caprira  a vendègeivel, nem de bàr??:D
 hàt meg a Taki meglepett egy kis ajàndèkkl mert csinàlt nekem pà fincsi falatot :D hakcsokot, kurtoskalàcst :D òs dioscsokot :) nyami igazàn jok voltak 
meg anyuòk hoztak 5 tàbla milkàt :D igy el leszek egz darabig :D
hàt de mindn jonak vpge lesz egyszer csutortokon mennek is haza
de van mèg mit vàrnom :D hiszen a Novèremòk èrkeznek 3 hèt mulva, aztàn amikor ok mennek megòrkezik A Vègso felmento sereg :D autoval :D
Piri, Bence, Esztok ,Màrk òs a Taki :D:D màr ki is talàltam hogy az erkòlyen fognak aludni :D igy is lesz vagy 6o fok ;D;D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése