2014. június 18., szerda

csoda

ma egy csodálatos nap volt :D kezdem az elején :D:D

reggel a Salvatoréval mentem dolgozni, mert a Maria az Antonellával ment valahova reggel, persze én már 8-45-kor lent vártam a kapu előtt hogy elérjük a metrót :D majd negyed 10-re oda ért a főnököm :) ami azért jó időnek számít,mégis csak olasz :D és az olaszok nem igazán figyelnem az időre :D

 azért persze meg kell említenem, hogy lekéstük a 9-45-os vonatot mivel 9-49-re értünk oda :D:D de nem kell félni találtunk egy másik vonatot ami 10-4-kor ment igaz hogy félórát kellett sétálnunk mert azért másik útvonalon megy mint az eredeti vonatunk szokott :D:D

a gyaloglás során, volt időnk beszélgetni a Salvatoréval mindenről kezdve a Maria étel mizériájáról, a zöldségeken át az utcák feltérképezéséig :D jah és persze nem maradt el az a mondat se hogy ha szeretnénk bármikor cserélhetünk lakást és lakhatunk Pontichellibe :D de azért jó volt az út :D:D

majd elmeséltem az erasmus + ötletemet amin azért kell csiszolnom :D de semmi erőm hozzá :D:D

majd a csoda :D
 negyed 3 kor megjöttek a gyerekek az urban creativityhez :D:D
és elindultunk a kórházba ami azt hiszem egy pszichiátriai részleg volt vagy valami hasonló :D

ahol virágokat ültettünk ,ami igazán jó volt :D

3 kocsival mentünk én a Salvatoréval voltam , és persze mondta a gyereknek hogy kérdezzenek már tőlem valamit :D :D:D én meg visszakérdeztem hogy angolul válaszoljak vagy olaszul :D:D hát persze hogy a válasz olasz volt :D de azért ment a dolog :D:D:D

persze a kórházig lévő úton rádöbbentem hogy azért az olasz kretén kifejezés nem különbözik sokkal a magyar kreténtől. olaszul creteno :D:D amire példát láttam akkor amikor az autópályán az autós igen kedves volt hozzánk, de hát miért lepődök meg hiszen Nápolyban vagyunk :D:D:D

íme pár kép a mai napról:)





azért a hazaúton a metróba a srác a magyar mezbe :D igazán jól eső érzés volt :D 
fura volt h egy ilyen jó nap után azért vannak dolgok amik emlékeztetik az embert, hogy igenis magyar vagy akárhol is élsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése