2014. május 21., szerda

khm

hát Riminibe lévő útunk igen csak élményekbe gazdag volt :D:D
első állomás , oda fele :D:D
Nápolyból reggel 6kor indult a vonatunk és először Bolognába mentünk, oda felé késett a vonatunk XDamit azt jelentette hogy nem értük el a következő vonatunkat :Dmivel a két vonat között 5 perc volt amit a késésnek hála nem értünk el. Azt kell tudni, hogy amivel mentünk a Freccarosa. az valami eszméletlen XD
1.újságokat szolgáltak fel, a napilapot,
2. üditőt, vízet, teát , édességet , cornettit lehetett kérni.
 persze mindezt ingyen....

Bologna, hát semmit nem láttunk belőle :D:D de biztos szép lehet :D

majd felszáltunk egy vonatra, amire azt hittük h jó a jegyünk, nah hát nem volt jó :D
de hála az égnek a kalauz nem büntetett minket hanem elmondta h szálljunk le a következő megállón és felvilágosított minket a következő vonat érkezéséről, megint egy órát vártunk :D

majd megérkeztünk  Riminibe ahonnan busszal kellett tovább mennünk :D persze vettünk busz jegyet amit el is hagytam a buszon :D

elsőnap: megérkezés, ismerkedéses játékok,nagyonjó játékokat játszottunk
majd a saját  evs storynk, mesét kellett írnunk a megadod szereplőkkel :D
ami nagyonjól sikerült mert nagyon sok mindenre rádöbbentem , az itteni létem alatt, a mesém egy varázsló volt aki a Maria én meg a hercegkisasszony, aki  a varázsló segítségével megtanulja hogy bármit megtehet az életbe amit csak szeretne, csak tenni kell érte, nem csak álmodni róla.amikor hazaérkeztünk oda is adtam a Marianak ajándékként hogyha nagyon ideges akkor olvassa el, és máris jobb lesz minden . az itteni hónapok alatt a Maria nagyon sokat tanított nekem ,mégha ő nem is látja ezt.

Két másik lánnyal laktam együtt a szállodába, igen jó volt,minden este filmet néztünk persze olaszul :D és jókat beszélgettünk :D azért a végén bocsánatot kértem az angolul miatt, majd közölték hogy maradjak már jól beszélek angolul, persze én ezt nem ígylátom:D

a következő nagyonjó feladat a promo video készítése volt, az evsről:D
a mi csoportunk úg döntött hogy a helyiekkel készít videót :D papírokra írtunk fel tanácsokat, egy tanács 2 papíron volt, és a csoport egyik tagja mutatta fel egy helyivel :D igen jó volt D: pláne amikor az utcán rohanva probáltunk embereket találni akik segítettek nekünk:D

sokat tanultunk a youthpassról, és a képességeinkről:D amik igenis fejlődtek ez idő alatt.és mostmár látom is :D
bemutatásra került az erasmus + is :D

a mai foglalkozás a suliba nagyonjó volt :D nagyon jól éreztük magunkat:D 2 csoport volt :D sokat nevettünk és viccelődtünk:)

a Panka itt van illetve még csak egy országban vagyunk :D de lehet h már ma délután találkozunk :D de pénteken biztosan kértem is szabadnapot :D

de dedededede :D a legjobb, anyukám és a Melinda mindjárt jöööönnn  HOZZZÁÁÁM :d
jó nem mindjárt, de hamarosan jun 6 :) már alig várom :D de elméletileg azona hétvégén lesz mural, vagyis graffitis program, de megprobálunk beszélni a Salvatoréval hogy nem lehetne e később megtartani mert a program szombat vasárnap lenne, de a Maria egynyári tábort szervez ezekre a napokra... nekem meg vendégeim lesznek

és ........ha van valami remek ötletünk akkor írhatunk mi is projektet :):) olasz-magyar-spanyol szervezetekkel :D de nem biztos hogy mindent jól értettem,mert végig olaszul beszéltek :D de biztos lesz még róla szó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése