2014. április 2., szerda

megjott az aprilis

kicsit lemaradtam a blog irasba az otthoni net miatt :D
de minden rendben,èlek es èlvezem az itt toltott idot, naprol napra jobb es szebb minden plane hogy mar kijott a jo ido is es nem csak esik....

ma a kozepiskolaba voltunk ahol en tartottam a foglalkozasokat, eloszor felrajzoltam 5 abrat a tablara, majd kaptak a sracok lapokat es a lapokat negy reszre kellett szedni es mindegyik abrat be kellett fejezniuk de egy lapon egy abra lehetett, tehat volt egy a4es lap amin pl egy kor volt es negy fele dolgot kellett rajzolniuk a korokbol, de nagyon jo volt, csupa lanyokkal voltunk, akik figyelmesek voltak felenk meg ugy is h en nem tudok olaszul ok meg nem nagyon ertik az angolt, majd a kovetkezo csoporttal beszelgettunk kicsit, a problemajukrol majd, betettem egy holdviola szamot es a zenehallgatas kozbe le kellet rajzolniuk ami eszukbe jutott

az elobb mivel hogy jo ido van vegre elkedtunk az urban gardeninget, ahol salatat ultettek a gyerekek de vegul mi is ultettunk a Mariaval , igazan jo volt :D ez egy remek nap volt.


vasarnap elmentunk a Dorival meg az Agival kirandulni, igen jo volt, hiszen csodalatos idonk volt es amiket lattunk, a tenger teljesen magaval ragadott, es persze a lanyok tarsasaga sokat segit az embernek ,kikapcsolni , engedni hogy csak sodorjon minket az ar. jol ereztem magamat veluk, rengeteg dolgot lattunk.PL egy amphiteatrumot...

es igen immaron mar aprilis van .... el sem hiszem hogy milyen gyorsan repul az ido,, es meg annyi mindent szeretnek itt megnezni, de nagyon jo, rengeteget taplalkozom az itt toltott idobol, es probalom magamba szivni a tudast, es azt a rengeteg szeretetet ami korulvesz, erzem magamon a valtosat, igen hogy minden este kb mint egy hulla ugy dolok be az agyba es reggelente nem birok felkellni ..de tudom hogy hasznomra vàlt màr ez a kis ido,
hiszen valtoztam es mert rengeteget fozok magamra, igaz neha meg nem talalom fel magam  bizonyos helyzetekbe de, probalok helyt allni, es persze probalom magamba szivni az olasz eletet.... hiszen rengetegen vannak korulottem, naprol napra tobb emberrel ismerkedem meg, es rengeteg szeretetet, segitseget adnak, csak neha nem veszi eszre az ember, hogy igenis kapott valamit es nem adott...

rengeteg dolgot kaptam mar amiota itt vagyok es ezek nem kezzel foghatoak ezek belul vannak, ezeket elraktarozta mar, es ezek adnak erot nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése