2014. április 7., hétfő

hétvége is voolt,nah ne már

szombati napon: hát persze, hogy vásároltunk :D :D és persze h én nem akartam és mégis én vettem a legtöbb dolgot a lányok közül:D Ági, Dóri , Ewa és én elindultunk aToledon:Düzletről üzletre...:D
de persze megálltunk egy utcai kínai árusnál ahol láttam egy jó kabátot, ami először 20 ,majd a következő próbálánsál már  15 majd amikor pofát vágtam közölte h 10:D de végül annyira nem tetszett hogy meg is vegyem :D végül kereken 5 órát töltöttünk vásárlással, eléggé kimerítő volt :D:D
 este sajnos úgy alakult h nem tudtam elmenni buliba, mert nem volt net és az olasz telefonom sem volt jó é a magyarba meg nem volt meg  a lányok száma....


vasárnap:
hát irány a Vezúv.
az elején még nem tudatosult bennem hogy az Ercolonaumi megállótól azért még eléggé messze van az a kis vulkánka....
hála a telefonombsn lévő gpsnek elindultunk a megállótól, mentünk, mentünk, majd amikor megtaláltunk a helyes útat, az Ági közölte hogy majd azért szóljak ha meg akarok ölni. hát kb 3,5 óra alatt felértünk. nem volt szenvedés nagyon de volt olyan pillanat amikor már nem bírtam felfelé menni. már minden bajom volt presze mondták az autósók h felviygenek e minket mert még messze a vég de mi mondtukm h nem és megis érte. büszke vagyok magunkra :D meg persze a lábamra, és a túracipőmre is, jó ötlet volt megvenni:D
szép volt felfelé menni, látni a tengert és a rengeteg kőzetet.
Majd amikor végre megláttam a parkolót azt hittem h végre itt vagyunk és utána megláttam hogy , hogy a Vezúv teteje és rájöttem hogy ez még nem a vég. így kb még fél órát kellett vonszolnom magam . a belépő a vulkán tetjére 10 euró volt, de nagyon szép volt akilátás, persze raktam pár kővet a táskámba mert megigértem pár embernek hogy visze haza magammal ..... és persze tele volt turistával de ugye mi is annak számítottunk
lefelé menet persze senki se akart már felvenni minket pedig reménykedtünk , nem kellett volna sokáig kérni minket..lefelé már kevesebb volt az út időben.
majd pár kutya meg is kergetet minket presze akkor be voltam fosva, hogy mit csinálunk a semmi közepébe ha megharap minket, mert rengetek kutya volt szabadon, miközbe jöttük lefele és persze majdnem mind meg is ugatott minket meg rohant utánunk.

nah szóval ennyi volt a hétvége :D
el is múlt

jah de persze mire nagy nehezen haza étrm fél 9re
mondom de jó fürdés és vacsi, meg alvás
a nagyfrancokat,
beléptem a lakásba és hallom h a couchsurfingesek itt vannak nah mondom remek, pedig ők is kirándultak és nem értem mi a francért kell még estére betenni egy vacsit ha amúgy is tök fáradtak...
nah mindegy ezt már soha nem fogom megérteni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése