2014. április 9., szerda

àprillllllllllllllllllllisssss

vegul rajottem hogy egyszerubb ha a workshop szoveget nem angolul irom meg hanem  magyarul majd leforditom olaszra, igy talan jobban megertik a suliba a gyereket sot igy a Marianak is kevesebb a munkàja ès nem kell angolrol olaszra forditania amit mondok

hàt a legkonnyebben hogy tudsz beszelgetni a kozepiskolasokkal?? vegyel fel egy olyan ruha darabot amit szeretnek, nah jo nem valami perverz dologra gondolok:D pl cipo, mert ma a converse cipom volt rajtam es egybol le is alltak velem beszelgetni a lanyok, es tetszett h nyitottak voltak felem , majd en megprobaltam megerteni az olaszt ok meg megprobaltak megerteni az angolt, nagyon jo fejek voltak ,es nagyon kedves volt hogy megprobaltak segiteni abba hogy megertsem amit mondanak,

sot egy kicsit nyelvtanoztunk is, hogy mi a  kulonbseg angry,  a hungry es a hungary kozott :D mert megkerdeztek tolem hogy hol van Magyarorszag majd megprobaltam megrajzolni de mar olaszorszagnak elakadtam mert nem tudtam rendesen csizmat rajzolni majd pedik talaltunk egy terkepet, szoval konnyen ment utana mar :D

hirtelen nem is tudom mit irjak :D nem tudom h mire vagytok kivancsiak :D gondolom semmire :D sot ma mar mondta a Salvatore hogy gyerunk virag mikor fogsz mar olaszul beszelni mar lassan 3 honap lesz es mar ideje lenne :D tobbmondatot is hasznalni:D:D:D: de en tudom jol de eskuszom h nagyon nehez ez a nyelv, meg nehezemre esik szavakat megtanulni, marmint nem azert mert lusta vagyok hanem mert nem tudom megjegyezni oket. de az angolom mar fejlodott , sokkal jobban vagom a nyelvtani dolgokat, jo mondjuk a Maria segit ha hibazom kijavit mert o elt kint Londonban tehat o mar vagja. de van amit meg igy sem ertek. de majd idovel, egy kis ingyenes angol ora :D

legyetek jok
arrivederci.
ciao.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése