2014. április 21., hétfő

ápr-húsvétstrand. emberek móka meleg

na hát. belevágok a mesélésbe:D

nem tudom hol kezdjem
múlt héten itt volt az Ági barátja az Ádám, ezért voltak közös séták, iszogatások, a parton való lazulások
sőt sikerült az ÁDámmal olyan dolgokról is beszélnem amit soha nem gondoltam volna, az Anyukája szociális munkás így elég jól eltudtunk beszélgetni mindenről, olyanról is amiről nem igazán szoktam a barátaimmal beszélgetni

egyik nap feljöttek hozzám a többiek, Ági, Márk, ÁDÁm, Dóri meg még a Márk lakótársai, beszélgettünk mindenféléről, és közbe kint ültünk a terazzzooooooon......

egyébként arra idővel rájöttem hogy itt azért könnyű barátkozni , persze azért nemmegygek oda idegenekhez h hello szia, szevasz
de nagyon kedvesek az emberek és ha bármi van akkor segítenek, még akkor is amikor a múltkor elindultam egy boltba :D és 2x tévedtem el de mind a kétszer segítettek :D:D majd amikor visszafelé elszakadt a szatyrom bementem egy boltba kérni  egy másikat, veszem elő a pénzt , majd az eladó, hogy ne aggódjak.

sikerült még elmennem a MÁrkhoz is, ahol magyar partyt tartottunk 4 en , és sikerült komoly témákról beszélgetnünk és hát vajon miről  a politikáról i :D mert z egyik jelenlévő kettős állampolgár és érdekelt minket a nézete az állampolgársággal kapcsolatban és hogy mit jelent neki , meg hát persze ezt mind úgy, hogy közbe azért borozgattunk

majd az ÁGinál is volt buli, ahol már Az ÁDám nem volt ott de a Dóri barátja már igen:Dott  sikerült megismerkednem a Lillával is,

húsvét miatt, a Dóriék meghívtak minket ebédelni :) nagyonkis cukikvoltak , igazi napoletan kajákkal vártak minket azEwaval és ott volt azEwa családja is, így végre megint megismerhettem egy másik kulturát és azok szokásait

majd  Dóriéktól hazafelé jövet, összefutottam 4 sráccal, hallottam hogy magyarul beszélnek , ésaz egyik közülök, rámköszönt de csak köszöngetett a vakvilágba,
majd jó hangosan vissza köszöntem neki h sziasztok; azt a döbbenetet az arcukon :D hogy teee magyar vagy??????????????, egy képet, már egy képet már ::D
aztán megmutattam nekik pár helyet, meg lementünk a partra,
majd este pedig meginvitáltk minket azÁGival egy kis beszélgetéses,iszogatásra

persze a kedvenc lakótársaim valami oknál fogva kizártak :D:D úgyhogy hiába csöngettem semmi válasz, úgyhogy volt egy potyaköröm.....

majd ma pedig elindultunk strandolni,Ági, Dóri, Arsen ,Márk és két másik erasmusos , nekem azért hideg volt úgyhogy nem is mentem a tengerbe,
de jó délután volt, jól le is égett a karom és az arcom is :D

vacsira meg egy kis rizs, zöldséggel, egy csirkecomb mézzel leöntve :)

a legjobb hír pedig...tááádádáádádádádm
vasárnap megvettem édesanyám számára a repülőjegyet :) úgyhogy most öröm és boldogság van :D:D

ha minden jól megy pénteken irány Róma

Arrivederciiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése