2014. március 2., vasárnap

első hónap

Csodás első hónap volt.
Sokat tanultam magamról és a határaimról.
Képes vagyok változni.
Más környezet, más kultúra,más emberek. Itt magamnak kell megteremteni mindent.  A főzéstől elkezdve,  a vásárláson át  a barátságokon túl, és a felejtésen át.

Szükségünk van időnként változásra, hogy tudjuk van egy út amit be kell járnunk, amit meg kell ismernünk.
Meg kell mutatnunk magunkat másoknak, esélyt kell adnunk másoknak, hogy megismerhessenek minket.

Ez egy nem mindennapi lehetőség, hogy itt vagyok, és itt élhetek ezek az emberek között és láthatóm, hogy milyen máshol.
Ha itt képes vagyok megtalálni önmagamat, és miért ne lennék képes, bárhol képes vagyok talpon maradni.

Sok minden van amit várhatok. Hiszen máris eltelt egy hónap, hipp hopp és fel sem tűnik és már mehetek is haza.

Várom a Dórival az Ágival való találkozást, hiszen színt hoznak a mindennapokba és magyarul cseverészhetünk órákon át :D

Várom a Pankát, aki májusba nem messze lesz Nápolytól 9 napig, csak 20 kmre.

Várom a Húsvétot, hogy elmehessek Rómába , hiszen nagyon szeretnék ott lenni,
Várom , hogy a többiekhez elmehessek .
Várom, a felejtést.
Várom, a remek kalandokat,  a szebbnél szebb dolgokat.

És tudom, hogy a jövőm előttem áll, csak lépnek kell, hagynom hogy az ár magával vigyen. Néha csak kimegyek az erkélyre és nézem ezt a csodást várost, és el sem hiszem, hogy itt vagyok, itt élek közöttük.

Szeretlek titeket :) <3
Érezzétek jól magatokat a bőrötökben , és amikor kiléptek az utcára vegyetek egy mély levegőt, és ne cska lássátok ami körülvesz titeket, hanem érezzétek is a szívetekben :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése