2014. március 20., csütörtök

Archemede

ma egy kozepiskolaba voltunk kepzelhetitek hogy mit gondoltunk eloszor:D:D
plane hogy 6o diak elott kellett beszelnunk:D
majd kiderult h csak ket csoportba lesznek beosztva ;D
vegul jol sult el...:D

eloszor a Salvatore beszelt par szot, hogy kik vagyunk es mit szeretnenk csinalni, es hogy mi a projekt lenyege.
majd en beszeltem par szot angolul illetve csinaltattam velunk egy feladatot mivelhogy nem ismerjuk egymast megkertem oket hogy keszitsek el a sajat monogrammjukat majd ezeket megbeszeltunk majd pedig  a Maria megmutatta a power pointjat hogy miket szeretnenk csinalni
igazan j nap volt a masodik csoportba joba is lettem par lannyal akik a vegen puszival koszontek el tolem :D
szoval a jovoheten is veluk leszunk:D kicsit varom de felek mert meg egyenlore semmi otletem nincs h mit csinaljak veluk:D
de mindenesetre a mai nap jol sult el,es igen jo volt;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése